mandag 18. mai 2009

Sukkersøtt #40

Kanskje litt prestasjonsangst, men en gang må vel bli den første..?

Ukas utfordring fra Sukkersøtt lyder som følger:

Vi vil se noe fra dyreriket på kortet ditt, det være seg stempel eller mønsterark.

Mitt bidrag blir dette kortet, som jeg laget da tanta mi hadde bursdag... :-)






Sneglen er kuttet ut med QuicKutz Silhouette, og øyestikkerstemplet + tekststempelene er fra KreativHobby. Magnolia-jenta er fargelagt med Promarkers... Papiret som er brukt på tagene er Bazzill, men det grønne arket vet jeg ikke riktig merke på. Det er iallefall kjøpt på GodeMinner i Tønsberg. Blomstene på forsiden stammer fra Panduro, det blå båndet er fra Stoff og Stil og blondene fant jeg i en arvet resteeske... :-)

Så var det gjort da..! Jeg turte bli med på en utfordring, hurra! :-D



3 kommentarer:

  1. Stilig kort:O) Herlige farger, kreativ bretting!
    Klem, Nancy.

    SvarSlett
  2. Wow, så stilig kort du har laget :)

    SvarSlett