lørdag 26. september 2009

Karis fyrstikkeskeutfordring!

EDIT: Jeg vant! Hurra! :-D

Kari har en utfordring på bloggen sin, hvor man skal dekorere en fyrstikkeske! Fortrinnsvis den i størrelsen 7 x 5 x 2,5 cm, men siden det ikke fantes i hus har jeg dekorert en stor en! (Håper det går greit:-))

Her kan dere se hva dere kan vinne:

Klikk på bildet for å komme til Karis krok:-)

Og her er mitt bidrag!




Esken er pyntet med en en Hänglar-jente! Søøøt! Både den og rosene har fått en dæsj glitter på seg:-) Jeg har laget esken til en utrolig snill nabo, som har gitt meg ti blokker (TI!!!) med tapetprøver! Er ikke det snilt, så vet ikke jeg! Så, derav initialene HB;-)

3 kommentarer:

  1. Koselig at du ville delta i utfordringen! Kjempesøt fyrstikkeske! Helt greit med størrelsen!

    SvarSlett
  2. Du vant trekningspremien på denne utfordringen :-) Send meg adressen din på bloevlun@online.no , så kommer premien i posten!

    SvarSlett
  3. Nei så gøy! Takk skal du ha! :-D

    SvarSlett